Regulamin sklepu internetowego Szył.meble

Sprzedawca

Szył.meble
BS Patrycja Skrzypiec, Ziemowita 11/5, 43-200 Pszczyna
NIP: 6381689472
REGON: 243116763

Dane kontaktowe

kontakt@szylmeble.pl

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez firmę BS i dostępnego pod adresem szylmeble.pl.
  2. W sklepie interntowych sprzedawane są ręcznie robione meble i różnego rodzaju akcesoria.
  3. W trakcie procesu składania zamówienia obowiązkowe będzie zaakceptowanie niniejszego regulaminu.

§2. Definicje

  1. Regulamin – regulamin sklepu internetowego SzyŁ.meble dostępny pod adresem: https://szylmeble.pl/regulamin/ określający zasady zawierania umów za pośrednictwem sklepu internetowego SzyŁ.meble
  2. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną
  3. Sprzedawca – BS SzyŁ.meble z siedzibą w Pszczynie, numer NIP: 6381689472, REGON: 243116763
  4. Sklep – serwis internetowy prowadzony przez sprzedawcę i działający pod adresem https://szylmeble.pl umożliwiający zakupy przez internet
  5. Towar/produkt – rzecz ruchoma, którą klient może nabyć w sklepie internetowym

§3. Zamówienia

  1. Do złożenia zamówienia wymagana jest aktualna graficzna przeglądarka internetowa działająca pod kontrolą dowolnego systemu operacyjnego oraz posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  2. Składając zamówienie w sklepie internetowym klient składa ofertę zakupu określonych, wybranych przez siebie produktów.
  3. Proces składania zamówienia przebiega następująco: klient dodaje wybrane produkty do koszyka, w formularzu wprowadza swoje dane kontaktowe, wybiera formę dostawy oraz płatności i w kolejnym kroku potwierdza prawdziwość wprowadzonych danych.
  4. W trakcie składania zamówienia nie ma obowiązku rejestracji użytkownika.
  5. Zamówienia można składać również drogą mailową: kontakt@szylmeble.pl
  6. Czas realizacji zamówienia podany jest na stronie z produktem.

§4. Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny produktów podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny na stronach produktów nie uwzględniają kosztów transportu.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, wprowadzania i odwoływania promocji. Ceny zależne są m.in. od kosztów materiałów.
  3. Klient może dokonać płatności za zamówienie przy użyciu metod dostępnych w sklepie, takich jak: przelew na konto, szybka płatność on-line, oraz w szczególnych przypadkach (towar małogabarytowy, dostępny od ręki) pobranie.

§5. Dostawa

  1. Sklep internetowy realizuje dostawy na terenie Polski. W niektórych przypadkach istnieje możliwość wysyłki za granicę, ale wymaga to wcześniejszego uzgodnienia. W tym celu prosimy o kontakt mailowy: kontakt@szylmeble.pl
  2. Koszty dostawy ustalane są w zależności od rodzaju produktu i wyświetlane w trakcie procesu składania zamówienia.
  3. Termin dostawy zależy od aktualnej dostępności produktu, dostępności materiałów u dostawców i jest podawany przy składaniu zamówienia oraz na stronie produktu.
  4. Dla towarów o małych gabarytach (np. deski do krojenia, uchwyty, szachy) wysyłki realizujemy we współpracy z firmami kurierskimi: Pocztex, DPD, FedEx, InPost (w tym usługa Paczkomaty).
  5. W przypadku towarów wielkogabarytowych (jak stoły, komody, biurka, lustra) sposób i koszt wysyłki ustalamy indywidualnie – w tym celu prosimy o skontaktowanie się z nami przed złożeniem zamówienia.
  6. Udostępniamy możliwość odbioru osobistego towaru w Pszczynie – pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia terminu, prosimy o wysłanie wiadomości na adres kontakt@szylmeble.pl.
  7. Towary wielkogabarytowe na terenie Polski dostarczyć możemy osobiście. Koszt transportu to 80 gr brutto / km. Odległość w kilometrach między Pszczyną a adresem podanym przez klienta mnożymy razy 2.
  8. Przy większości towarów wielkogabarytowych na ten moment możliwe są jedynie dwie formy dostawy: transport realizowany przez naszą firmę i odbiór osobisty w Pszczynie.

§6. Reklamacje i zwroty

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi w przypadku gdy zakupiony towar posiada wady lub jest niezgodny z umową.
  2. Okres rękojmi wynosi 2 lata od daty otrzymania towaru.
  3. Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji niezwłocznie po zauważeniu wady lub niezgodnośi z umową.
  4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient ma prawo żądać od sprzedawcy rozwiązania problemu w jedden z wymienionych sposobów: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, usunięcia wad towaru (naprawy), wymiany towaru na nowy.
  5. W szczególnych przypadkach po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sprzedawca ma prawo odmowić naprawy lub wymiany towaru na nowy i jest zobowiązany zaproponować inne rozwiązanie (odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny).
  6. Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie w przypadku: niedotrzymania terminów przez klienta (2 lata rękojmi, 1 rok od zauważenia wady), gdy wada powstała w skutek nieprawidłowego użytkowania towaru przez klienta, gdy towar nosi ślady naprawy/modyfikacji przez klienta.
  7. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. W tym przypadku ponosi koszty dostarczenia towaru do siedziby sprzedawcy. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.
  8. Zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi zostać dostarczony niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania sklepu o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy.
  9. Klient ma obowiązek poinformować sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy. W tym celu uprasza się o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i przesłanie go na adres e-mail sklepu: kontakt@szylmeble.pl.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacji gdy towar produkowany był na specjalne zamówienie klienta, wg dostarczonej przez niego specyfikacji (np. mebel na wymiar), jest nieprefabrykowany i służy zaspokojeniu indywidualnych potrzeb klienta.
  11. Na końcu niniejszego regulaminu znajdują się wzory dokumentów (formularza odstąpienia od umowy oraz formularza reklamacyjnego) do pobrania.

§7. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest sprzedawca (BS szył.meble).
  2. Sklep internetowy zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące cookies i przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie polityki prywatności.

§8. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  2. Obowiązującą klienta oraz sprzedawcę wersją regulaminu jest ta opublikowana w momencie zawierania umowy.
  3. Regulamin obowiązuje od dnia 1.07.2023

Wzory dokumentów

Formularz odstąpienia od umowy [doc] [pdf]
Formularz reklamacyjny [doc] [pdf]