Regulamin sklepu internetowego Szył.meble
Sprzedawca
Szył.meble
BS Patrycja Skrzypiec, Ziemowita 11/5, 43-200 Pszczyna
NIP: 6381689472
REGON: 243116763
Dane kontaktowe
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez firmę BS i dostępnego pod adresem szylmeble.pl.
- W sklepie interntowych sprzedawane są ręcznie robione meble i różnego rodzaju akcesoria.
- W trakcie procesu składania zamówienia obowiązkowe będzie zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
§2. Definicje
- Regulamin – regulamin sklepu internetowego SzyŁ.meble dostępny pod adresem: https://szylmeble.pl/regulamin/ określający zasady zawierania umów za pośrednictwem sklepu internetowego SzyŁ.meble
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną
- Sprzedawca – BS SzyŁ.meble z siedzibą w Pszczynie, numer NIP: 6381689472, REGON: 243116763
- Sklep – serwis internetowy prowadzony przez sprzedawcę i działający pod adresem https://szylmeble.pl umożliwiający zakupy przez internet
- Towar/produkt – rzecz ruchoma, którą klient może nabyć w sklepie internetowym
§3. Zamówienia
- Do złożenia zamówienia wymagana jest aktualna graficzna przeglądarka internetowa działająca pod kontrolą dowolnego systemu operacyjnego oraz posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Składając zamówienie w sklepie internetowym klient składa ofertę zakupu określonych, wybranych przez siebie produktów.
- Proces składania zamówienia przebiega następująco: klient dodaje wybrane produkty do koszyka, w formularzu wprowadza swoje dane kontaktowe, wybiera formę dostawy oraz płatności i w kolejnym kroku potwierdza prawdziwość wprowadzonych danych.
- W trakcie składania zamówienia nie ma obowiązku rejestracji użytkownika.
- Zamówienia można składać również drogą mailową: kontakt@szylmeble.pl
- Czas realizacji zamówienia podany jest na stronie z produktem.
§4. Ceny i płatności
- Wszystkie ceny produktów podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny na stronach produktów nie uwzględniają kosztów transportu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, wprowadzania i odwoływania promocji. Ceny zależne są m.in. od kosztów materiałów.
- Klient może dokonać płatności za zamówienie przy użyciu metod dostępnych w sklepie, takich jak: przelew na konto, szybka płatność on-line, oraz w szczególnych przypadkach (towar małogabarytowy, dostępny od ręki) pobranie.
§5. Dostawa
- Sklep internetowy realizuje dostawy na terenie Polski. W niektórych przypadkach istnieje możliwość wysyłki za granicę, ale wymaga to wcześniejszego uzgodnienia. W tym celu prosimy o kontakt mailowy: kontakt@szylmeble.pl
- Koszty dostawy ustalane są w zależności od rodzaju produktu i wyświetlane w trakcie procesu składania zamówienia.
- Termin dostawy zależy od aktualnej dostępności produktu, dostępności materiałów u dostawców i jest podawany przy składaniu zamówienia oraz na stronie produktu.
- Dla towarów o małych gabarytach (np. deski do krojenia, uchwyty, szachy) wysyłki realizujemy we współpracy z firmami kurierskimi: Pocztex, DPD, FedEx, InPost (w tym usługa Paczkomaty).
- W przypadku towarów wielkogabarytowych (jak stoły, komody, biurka, lustra) sposób i koszt wysyłki ustalamy indywidualnie – w tym celu prosimy o skontaktowanie się z nami przed złożeniem zamówienia.
- Udostępniamy możliwość odbioru osobistego towaru w Pszczynie – pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia terminu, prosimy o wysłanie wiadomości na adres kontakt@szylmeble.pl.
- Towary wielkogabarytowe na terenie Polski dostarczyć możemy osobiście. Koszt transportu to 80 gr brutto / km. Odległość w kilometrach między Pszczyną a adresem podanym przez klienta mnożymy razy 2.
- Przy większości towarów wielkogabarytowych na ten moment możliwe są jedynie dwie formy dostawy: transport realizowany przez naszą firmę i odbiór osobisty w Pszczynie.
§6. Reklamacje i zwroty
- Klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi w przypadku gdy zakupiony towar posiada wady lub jest niezgodny z umową.
- Okres rękojmi wynosi 2 lata od daty otrzymania towaru.
- Klient zobowiązany jest do złożenia reklamacji niezwłocznie po zauważeniu wady lub niezgodnośi z umową.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji klient ma prawo żądać od sprzedawcy rozwiązania problemu w jedden z wymienionych sposobów: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, usunięcia wad towaru (naprawy), wymiany towaru na nowy.
- W szczególnych przypadkach po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sprzedawca ma prawo odmowić naprawy lub wymiany towaru na nowy i jest zobowiązany zaproponować inne rozwiązanie (odstąpienie od umowy lub obniżenie ceny).
- Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Reklamacja może zostać rozpatrzona negatywnie w przypadku: niedotrzymania terminów przez klienta (2 lata rękojmi, 1 rok od zauważenia wady), gdy wada powstała w skutek nieprawidłowego użytkowania towaru przez klienta, gdy towar nosi ślady naprawy/modyfikacji przez klienta.
- Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. W tym przypadku ponosi koszty dostarczenia towaru do siedziby sprzedawcy. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.
- Zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi zostać dostarczony niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania sklepu o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy.
- Klient ma obowiązek poinformować sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy. W tym celu uprasza się o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i przesłanie go na adres e-mail sklepu: kontakt@szylmeble.pl.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacji gdy towar produkowany był na specjalne zamówienie klienta, wg dostarczonej przez niego specyfikacji (np. mebel na wymiar), jest nieprefabrykowany i służy zaspokojeniu indywidualnych potrzeb klienta.
- Na końcu niniejszego regulaminu znajdują się wzory dokumentów (formularza odstąpienia od umowy oraz formularza reklamacyjnego) do pobrania.
§7. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest sprzedawca (BS szył.meble).
- Sklep internetowy zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Szczegółowe informacje dotyczące cookies i przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie polityki prywatności.
§8. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Obowiązującą klienta oraz sprzedawcę wersją regulaminu jest ta opublikowana w momencie zawierania umowy.
- Regulamin obowiązuje od dnia 1.07.2023
Wzory dokumentów
Formularz odstąpienia od umowy [doc] [pdf]
Formularz reklamacyjny [doc] [pdf]